پادری آلومینیومی تردد پایین 1 سانتی(کد 250)

پادری آلومینیوم تردد پایین کد 250 با ارتفاع تمام شده یک سانت تولید میگردند. در واقع استراکچر اصلی آلومینیوم بوده که در داخل شیارهای پیش بینی شده نوارهای باریک موکتی قرار میگیرند.

بهتر است که پادری کد 250 را به صورت رو کار نصب کرد، اما گاهی اوقات به دلیل محدودیت ارتقاع در محل اجرا، میتوان آن را به صورت تو کار اجرا کرد.

نحوه اتصال بین پروفیل های پادری ، آلومینیوم است و شاسی اصلی تشکیل دهنده این پادری 1 سانتی از pvc می باشد. این امر باعث می شود تا پادری در عین کیفیت و لوکس بودن سبک و قیمتش مناسب باشد و نیز جابجایی این پادری آپارتمانی بسیارراحت می شود.

کارایی پادری آلومینیومی

کارایی پادری کد 250 به طور کلی به دلیل کیفیت موکت آن به نحوی است که ۸۰% خاک ورودی به داخل کاهش می دهد ،ذرات درشت و برف و گل و لای توسط شیار های موجود در پروفیل های pvc از کفش جدا میشوند. و هزینه نظافت را برای مصرف کننده پایین میاورد . برای نظافت پادری کافیست با جارو برقی آن را گرد گیری کنید.

این پادری آپارتمانی برای ورودی هایی با میزان تردد کم مناسب است.

این نوع از پادری آلومینیومی مناسب برای فضای های داخلی و ورودی بعد از درب و با تردد های پایین مناسب می باشد.

ورودی کلیه بانکها ، ادارات ، سازمان ها ، مجتمع های مسکونی کوچک ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی سایر مکانهای پرتردد مشایه میتوانند از پادری آلومینیومی تردد پایین 1 سانتی کد 250 استفاده کنند .

پادری آلومینیومی مشهد فروش پادری آلومینیومی
            عنوان                                 توضیحات
کد محصول 250
جنس پروفیل آلومینیوم 6060 درجه یک آنودایز شده ،

جنس رویه

PVC درجه یک یا موکت 100% پلی پروپیلن

نحوه اتصال بین پروفیل ها

پروفیل آلومینیومی
میزان تردد کم و متوسط
محل مورد مصرف فضای داخلی همچون ادارات ،مراکزدرمانی، برج های مسکونی و آپارتمان ها
ارتفاع 1cm
حداکثر طول آزاد
حداکثر عرض 6m

دیتیل پادری تردد پایین کد 250